موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای

	موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای[/caption]

موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای یکی از شناخته شده ترین و پرکاربرد ترین مصالح در صنعت عمران به علت کارایی بالا و قیمت مناسب میباشد.

موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای اغلب در محوطه سازی حیاط , ویلا , پیاده رو , پارکینگ , روف گاردن و پارک ها جزء انتخاب های اصلی و اولیه پیمانکاران گرامی میباشد.

کفپوش بتنی ویبره ای یکی از محصولات سنگفرش سپاهان بوده که با قیمت و کیفیتی بی نظیر قابل ارائه به مشتریان گرانقدر میباشد.

شرکت سنگفرش سپاهان در تمامی مراحل ساخت این محصول دقت و جزئی نگری ویژه ای انجام داده است که ماحصل این دقت نتایج بزرگی را در جلب رضایت مشتریان به بار آورده است.

 

موزاییک ویبره ای یا کفپوش بتنی ویبره ای که به روش سنتی تولید می شوند معمولا جذب آب بسیار بالایی دارند و هنگامی که در معرض سرما قرار میگیرند امکان ترک خوردن و پودر شدن آنها وجود دارد.

استفاده ازمرغوب ترین و به روز ترین مواد اولیه اهم از سیمان پرتلند تیپ ۲ اردستان (۴۵۰کیلوگرم بر متر مکعب)، روان کننده بتن و ژل میکروسیلیس ، خط تولید مجهز و نیروی انسانی مجرب، نقش بسزایی در تولید محصول با کیفیت و مقاوم در برابر سرما و ضربات احتمالی داشته است.

موزاییک ویبره ای شرک سنگفرش سپاهان به صورت تک لایه و همگن تولید میشود و در تمام ضخامت محصول به صورت یکنواخت سنگدانه و ملات رنگی وجود دارد.

شرکت سنگفرش سپاهان با تولید بیش از 20 طرح مختلف کفپوش بتنی ویبره ای در 14 رنگ طوسی ، قرمز ، زرد ، قهوه ای ، گل بهی ، سفید ، آبی ، فیروزه ای ، سبز کاهویی ، نارنجی ، نخودی ، شکلاتی ، مشکی ، صدری توانسته پاسخگوی سلیقه و نیاز مشتریان خود در این حوزه باشد.

 

محصولات تولیدی این شرکت بعد از مرحله عمل آوری بتن (کیورینگ بتن) در اتاق بخار , در پالت های چوبی مخصوص بسته بندی شده کلیه پالت ها از نظر متراژ و تعداد به یک اندازه می باشد و توسط تسمه و سلفون های مخصوص بسته بندی می گردد تا در حمل و نقل کوچکترین آسیبی از قبیل لب پر شدن و سایش و از بین رفتن رویه محصولات تولیدی به قطعات وارد نگردد و همچنین مشتریان و کار فرمایان عزیز به راحتی و با صرف کمترین هزینه و انرژی بتوانند محصول خود را در محل پروژه تخلیه فرمایند.

ویژگیهای موزاییک ویبره ای :

رنگ ها و طرح های جذاب و کار آمد

دوام بالای رنگ

مناسب مناطق سردسیر

مقاوم در برابر ضربه ( لاستیک خودرو خودروهای سنگین)

اجرای آسان

۵ سال ضمانت

 

 

 

برای خرید موزاییک ویبره ای و دریافت لیست قیمت کفپوش بتنی ویبره ای با ما در تماس باشید .

فروش موزاییک ویبره ای در تمامی استان های کشور امکان پذیر می باشد.

 

آدرس کارخانه :
اصفهان روبروی شهرک صنعتی جی

ارتباط با ما :

http://sepahan-co.ir

03135224183

09132074869

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.